Reima to ogólnoświatowy lider w produkcji odzieży i obuwia sportowego dla dzieci.

Marka powstała „z radości z ruchu”, a jej misją jest zachęcanie najmłodszych do aktywności na świeżym powietrzu i przygotowanie kolejnego pokolenia szczęśliwych i aktywnych dzieci. Od blisko 80 lat tworzy trwałe, funkcjonalne, wygodne i łatwe w pielęgnacji produkty, które ułatwiają najmłodszym spędzanie aktywnego dzieciństwa.

W ofercie znajduje się szeroka gama odzieży, obuwia i akcesoriów odpowiednich na wszystkie pory roku dla dzieci w wieku od 0 do 12 lat. Marka powstała w 1944 roku w Finlandii, a jej historia rozpoczęła się od przerabiania starych mundurów wojskowych na bezpieczną, funkcjonalną i wygodną odzież dla całej rodziny.

Pierwszymi produktami były damskie ubrania robocze, ale wkrótce produkcja skoncentrowała się na odzieży wierzchniej, ze szczególnym uwzględnieniem odzieży dziecięcej. Na początku drugiego tysiąclecia Reima zaczęła koncentrować się wyłącznie na kolekcjach dedykowanych dla dzieci i do swojej oferty włączyła także obuwie.

Udowodniono, że zabawa ma pozytywny wpływ na całe przyszłe życie dziecka. Zmian dokonuje się małymi krokami, a dzięki blisko 80-letniemu dziedzictwu udowadniamy, że naszym wspólnym celem jest zapewnienie wszystkim maluchom aktywnego dzieciństwa i przygotowanie ich do życia w świecie przyszłości.

Michał Szczotka, Brand Manager REIMA

Skontaktuj się z nami

Dążenie do innowacji, wysoka jakość i trwałość produktów oraz dbałość o środowisko – to wszystko, by pobudzić radość z ruchu i zagwarantować każdemu dziecku aktywne i zdrowe dzieciństwo! #Reima

Anna Frączek

Junior Brand Manager

Michał Szczotka

Brand Manager