Manager ds. Market Place (zagranica)
Manager ds. Market Place (zagranica)
LARIX – przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej.
Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, BBB, Buff, Ospray, Camelbak, Supernatural, BCA, K2, Trezeta, Meindl, Sea to Summit, Reusch, Super Natural, Silvini, Odlo, Zero C, Killtec, Protest, Reima, Street Surfing
Właściciel marki Viking.
Szukasz wyzwań w międzynarodowym e-commerce?
Dołącz do nas jako Manager ds. Zagranicznych Marketplace!
LARIX to dynamicznie rozwijająca się firma w branży sportowej. Jesteśmy jednym z liderów sprzedaży na rynku polskim i z sukcesem rozszerzamy naszą działalność na rynki zagraniczne. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy doświadczonego i pełnego pasji Managera ds. Zagranicznych Marketplace, który pomoże nam zdobywać nowe rynki i optymalizować sprzedaż na platformach e-commerce w Europie.
Kogo szukamy
Szukamy doświadczonego, samodzielnego managera do stworzenia oraz poprowadzenia działu sprzedaży na zagranicznych platformach typu Market Place.
Manager ds. Market Place (zagranica)
Miejsce pracy: Buczkowice
Zakres obowiązków
- Strategię i rozwój: Tworzenie i realizowanie strategii ekspansji na nowe rynki zagraniczne poprzez platformy marketplace (np. Amazon, Decathlon, Otto.de, Allegro (CZ/SK), Zalando, Spartoo, Kaufland, Sportokay.com itp.)
- Opracowanie oraz wdrożenie optymalnych rozwiązań logistycznych dla działu zagranicznych platform marketplace
- Rekrutację oraz samodzielny nadzór nad zespołem sprzedażowym do obsługi zagranicznych platform marketplace
- Przygotowanie i zarządzanie rocznym planem budżetowym pod względem obrotów, osiąganej marży oraz ponoszonych kosztów
- Optymalizację oferty: Zarządzanie i optymalizowanie listingów produktów, treści (w tym tłumaczeń), cen oraz promocji na zagranicznych marketplace'ach.
- Analizę danych: Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, trendów rynkowych, działań konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości wzrostu.
- Zarządzanie kampaniami: Planowanie, wdrażanie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych (np. Amazon Ads) w celu zwiększenia widoczności i sprzedaży.
- Obsługę klienta (wsparcie): Nadzór nad prawidłową obsługą klienta na zagranicznych rynkach platform marketplace
- Raportowanie: Regularne raportowanie wyników i rekomendowanie działań optymalizacyjnych dla zarządu
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą na zagranicznych platformach marketplace .
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1) w mowie i piśmie – warunek konieczny do codziennej komunikacji i pracy z narzędziami.
- Umiejętność analizy danych sprzedażowych i wyciągania z nich wniosków.
- Znajomość narzędzi do zarządzania marketplace'ami (np. Seller Central, Helium 10, Jungle Scout, inne systemy PIM/ERP).
- Zrozumienie specyfiki logistyki transgranicznej i celów.
- Nastawienie na realizację celów i umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój biznesu i samodzielność w działaniu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach.